wtorek, 22 stycznia 2019

Obiektywnym okiem — największe absurdy serialu

Hejka!
Były kiedyś plusy serialu, więc teraz zahaczymy o minusy, najdziwniejsze wątki i rzeczy, które się tam pojawiły. Zapraszam!
Efekty specjalne
Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters gif

Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters gif
Efekty specjalne w pierwszym sezonie nie powalały, ale to na szczęście poprawiono trochę w następnych sezonach i wymienili miecze bohaterów,


Wygląd wampirów
Znalezione obrazy dla zapytania raphael 1 sezon gif

Można powiedzieć, że Raphael z dnia na dzień zmienił kolor skóry. Chłopak chyba się trochę poopalał i dlatego nie był już później taki blady. A, nie, poczekajcie... Przecież wampiry unikają słońca, no cóż... Magia. I usta ma nagle jakieś takie mniejsze. Nawet ja lepiej posługuje się kosmetykami, niż ten ktoś, kto pomalował go w odcinku z pierwszego gifa, a mam w artystycznych sprawach dwie lewe ręce i dłużej siedzę nad pracą z nieszczęsnej plastyki, niż z matematyki.


Clary
Znalezione obrazy dla zapytania clary fray sezon 1 gif
Podziwiam ją. Przez 18 lat nie wiedziała ani kim jest, ani że magia istnieje, a teraz tak dobrze walczy i wszystko wie. Jakoś za szybko to poszło. Wiem, że często jest tak w filmach, serialach, czy książkach, ale nie uważacie, że to trochę dziwne? Najbardziej mnie śmieszyło, jak w pierwszym sezonie biegała w tych swoich obcasach z mieczem.

Podobny obraz
Za to też podziwiam xD
Uderzyć kilkanaście razy starszą od siebie...


Śmierć Jocelyn
Znalezione obrazy dla zapytania jocelyn fray kill gif
Wiem, że to dlatego, że aktorka nie chciał już dłużej grać w serialu, ale jakoś dziwnie to wyszło. Kilka dni wcześniej się obudziła, a za chwilę już zabił ją demon. To chyba jakiś piątek 13-stego.


Ślub Aleca
Znalezione obrazy dla zapytania slub maleca gif
Chłopak chciał pokazać jaki to nie jest odpowiedzialny.
Chyba mu się nie udało:
Znalezione obrazy dla zapytania slub maleca gif


Alternatywna rzeczywistość
Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters alternatywna rzeczywistosc Podobny obraz
To był naprawdę dziwny odcinek, który nic nie wnosił i ciężko było coś z niego zrozumieć. Niedostępny Magnus, flirtujący Alec, ciapowaty Jace... No i Clary walcząca na obcasach :)

Podobny obraz


Nagła zmiana stylu Izzy
Znalezione obrazy dla zapytania izzy gif
Kolejna, która chciała zacząć zachowywać się jak dorosła, zaczynając od ubioru, ale jej się nie udało, bo wątek porzucono, a ona z dnia na dzień znowu zaczęła się ubierać ''normalnie''.


Climon
Znalezione obrazy dla zapytania climon gif
Wybaczyłabym serialowi wszystko, bo jest pierwszym jaki obejrzałam i dzięki niemu zaczęła się moja przygoda z serialami i blogiem — mam do niego sentyment — ale to jest wątek, który poszedł stanowczo za daleko, był kompletnie niepotrzebny, a skoro byli w sobie tak bardzo zakochani, to nie rozumiem jak udało im się tak szybko się dogadać i znowu zaprzyjaźnić, jak gdyby nigdy nic... Skończyli tak szybko, jak zaczęli. Najbardziej zdenerwowało mnie, że poszli do łóżka i zniszczyli mi książkowe Clace.


Sceny w Czarnobylu
Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters czarnobyl gif
Kompletnie nie rozumiem, skąd wziął się pomysł, żeby to właśnie tam ukrywał się Valentine, no chyba, że chcieli zrobić z tego tylko nieśmieszną parodię książek. Nagle się tam pojawili, nagle się przenieśli, bez sensu. Jak to gdzieś niedawno przeczytałam: ''Wiemy, że lubi eksperymentować, ale raczej z demoniczną krwią, a nie radioaktywnymi odpadami.'' xD


***
Zgadzacie się?
Co byście dodali do tej listy?

11 komentarzy:

  1. Ja bym powiedział, że kilkadziesiąt razy starszą. Albo nawet kilkaset.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś, że Camille jest kilkanaście razy starsza od Clary, ale różnica jest zdecydowanie większa. Camille żyła kilkaset lat przed Clary.

      Usuń
    2. Nie chciałam się rozpędzić, gdy to pisałam, bo nie byłam pewna ile ona ma dokładnie lat, więc wyszło jak wyszło xD

      Usuń
  2. Z tego "ślubu" Aleca wyszedł w sumie jeden pozytyw - ten Malec kiss ;) To był najlepszy kiss Maleca, nie to, co potem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Za absurdy serialu raczej bym nie brała kiepskich efektów specjalnych czy charakteryzacji Raphaela. To po prostu niski budżet i te rzeczy.
    Clary biegająca w obcasach to zdecydowanie niewypał.
    Śmierć Jocelyn rzeczywiście mogli sobie odpuścić.
    A czemu ślub Aleca to zły wątek?
    Znaczy tak, to głównie dramatyczna sceneria dla pocałunku Maleca, ale sam wątek to nie aż tak zły pomysł.
    Alternatywna rzeczywistość to ALTERNATYWNA rzeczywistość, więc czemu nie miałaby się różnić?
    Wątek z Izzy... no największy błąd to, że to tak nagle znikło, a w sumie nie pamiętam już, jak to było.
    Climon... co kto lubi. Znaczy nie jestem szczególną fanką tego pomysłu, ale Clace tym bardziej nie jest do końca w moim guście. ,,Najbardziej zdenerwowało mnie, że poszli do łóżka i zniszczyli mi książkowe Clace." To nie jest za dobry argument, wybacz.
    Trochę odchodząc od tematu, serial to adaptacja, jeśli się nie mylę, więc... nie rozumiem krytyki wobec serialu, bo "nie tak było w książkach!!!". Zresztą nie żeby książki były aż tak fenomenalne.
    Valentine w Czarnobylu za to był serio dziwaczny.
    Serial jest czasem aż naszpikowany absurdami, ale nie chce mi się teraz o tym myśleć, więc kończę komentarz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą ze alternatywna rzeczywistość była absurdalna,ale jelsi chodzi o resztę są to rzeczy do których nie przywiązałam jako tako uwagi i nie przeszkadzają mi. Wybacz mi że tu spytam ale dlaczego nie są już dostępne kroniki bane'a? Chciałabym je przeczytać ale nie znam angielskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne - poprostu wygasł link, który znajdował się na naszym blogu. Możesz poszukać w internecie, np. Chomikuj, bądź zakupić w internecie, czy Empiku. Są też w Legimi ;)

      Usuń
    2. Okej,dziękuję bardzo

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą ze alternatywna rzeczywistość była absurdalna,ale jelsi chodzi o resztę są to rzeczy do których nie przywiązałam jako tako uwagi i nie przeszkadzają mi. Wybacz mi że tu spytam ale dlaczego nie są już dostępne kroniki bane'a? Chciałabym je przeczytać ale nie znam angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się ta alternatywna rzeczywistośc podobabala :D uśmiałam się, a jeśli dobrze pamiętam to Alec wtedy wypowiedział te same słowa co Magnus gdy go spotkał... Wielkie szkoda że zostało nam tylko cieszyć się z pol 3. sezonu i koniec :((

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic