niedziela, 20 stycznia 2019

Stylizacje 1 sezonu: Hodge Starkweather

Hej! Dawno nie było tej serii, więc wraz z dzisiejszym postem informuję, że została jeszcze jedna postać do omówienia z 1 sezonu, a potem startujemy ze stylizacjami 2 sezonu. A jak na razie zapraszam do czytania:
Więcej w rozwinięciu!
Odcinek 1:

brak

Odcinek 2:
Przyznam, że jak na pierwsze spojrzenie na postać Hodge'a, nie byłam zawiedziona.
Mimo iż serial trochę odszedł od tego co było w książkach odnośnie jego.

Ocena: 4,5/5

Odcinek 3:
Nie mam za wiele do oceniania. Jest to dość prosta stylizacja i przyznam, że udana.

Ocena: 4,5/5

Odcinek 4:
Nie miałam możliwości złapania lepszego momentu, by zrobić screena. Tym razem widzimy Hodge'a w kolejnym stroju do ćwiczeń. Nie mam nic do zarzucenia wobec tej stylizacji.

Ocena: 4,5/5

Odcinek 5:

brak

Odcinek 6:

brak

Odcinek 7:

brak

Odcinek 8:
Te spodnie są trochę śmieszne, ale całkiem ciekawe.

Ocena: 4/5

Odcinek 9:

brak

Odcinek 10:

brak

Odcinek 11:
Ten strój bardzo mi się podoba, mimo iż nie widać go w całości. W końcu widać Hodge'a w innym wydaniu kolorystycznym, a ten zestaw świetnie współgra ze sobą.

Ocena: 5/5

Odcinek 12:
 Chyba pierwszy raz widzimy Hodge'a tak wystrojonego. Ponownie nie mam za wiele do dodania, bo  strój leży na nim świetnie.

Ocena: 4,5/5

Odcinek 13:
Trochę słabo widać, ale Hodge ma tutaj na sobie szarą koszulkę i czarną kurtkę. Trochę przypomina mi to stylizację z 11 odcinka.
Ocena: 4,5/5

***

Co myślicie o stylizacjach Hodge'a i o samej jego postaci?

4 komentarze:

  1. Dobrze, że nie zrobili z niego dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobało mi się że H był młody szkoda że tak skończył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hodge pojawił się w odcinku 9. W scenie w której Jace i Izzy szykują się do opuszczenia instytutu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto będzie następny? XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic