piątek, 1 lutego 2019

Pierwszy zwiastun 3B

Hej! W końcu się doczekaliśmy. Zwiastun ostatniego sezonu serialu pojawił się dzisiaj w sieci, a już teraz możecie zobaczyć jego tłumaczenie, właśnie u nas. Zapraszam zainteresowanych!
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Clary:
Jonathan
Jonathan:
We własnej osobie.
Gdy zostało mi przywrócone życie, została też przywrócona moja prawdziwa twarz.
SHADOWHUNTERS POWRACAJĄ
Magnus:
Dobrze jest wrócić.
Jace:
Miałem nadzieję, że to zrobisz.
OSTATNIE POLOWANIE
Clary:
Czuję to. To ciemność, ona rośnie.
O WOLNOŚĆ
Simon:
By pokonać swoje demony, musisz stawić im czoła.
O MOC
Luke:
Patrzę na wszystkich przywódców stad, których wataha potrzebuje właśnie tutaj, przede mną.
O MIŁOŚĆ
Alec:
Nie stracę cię.
Nie mogę.
Isabelle:
Wróć do mnie, Simon.
Masz jeszcze tak wiele powodów dla, których warto żyć.
Jace:
Będę cię kochać, aż do śmierci.
Jem:
Jest moim zaszczytem ogłosić jeden.
LEGENDARNY OSTATNI ROZDZIAŁ
Isabelle:
To to, prawda?
Jace:
Przepraszam, obiecałem, że nigdy cię nie opuszczę.
Maia:
Zobaczymy się w piekle.
Clary:
To jestem ja.
Jonathan:
Dołącz do mnie.

***
Jaki fragment najbardziej was podekscytował.
Ja na pewno nie mogę się doczekać Sizzy. Tyle na nich czekałam, a teraz widzę, że się
nie rozczaruje. Także cały wątek Clary i Jonathana zapowiada się ciekawie.
Kochani, już coraz bliżej. Teraz pozostaje tylko wytrwać.

67 komentarzy:

  1. Cudowny zwiastun :) Już się nie mogę doczekać, chociaż z drugiej strony jest mi smutno, że to ostatni sezon... Wracając do trailera mój Boże, cudowny, kochany Malec :) Ten trening i taniec :) Mój biedny ranny Magnus, łzy Aleca.... Sizzy, Jace, Clary, Luke , Maya... Będzie się działo, to będzie emocjonujący sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając okoliczności i wgl, już nie za bardzo się cieszę na scenę treningową...

      Usuń
  2. Widzę nie tylko ja zauważyłam że Jem korzysta z ust. A co za tym idzie wrócił do żywych. Coś czuje że to będzie sezon na miarę książki, wbije w siedzenie tak że nie damy rady się podnieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co myślicie o płaczącej Clary która wychodzi z sali ? Podobno był podobny fragment w książce . Jak myślicie dlaczego płacze ?

    OdpowiedzUsuń
  4. I scena w której jest podobno ślub to może nie ślub tylko ktoś zawiązał więź parabatai ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wszyscy już zgadują czyj to będzie ślub a wielce prawdopodobna może być także ceremonia parabatai.

      Usuń
    2. Jeśli ceremonia parabatai, to nie wiem czemu kolebie mi się w głowie Simon i Clary.

      Usuń
    3. Mi też i nie miałabym nic przeciwko temu

      Usuń
    4. Tylko czy niedoszły brat może być przy ceremonii parabatai ?

      Usuń
    5. A dlaczego nie? Chyba każdy może

      Usuń
    6. Nie wiem, ale z tego co widzieliśmy Jem chyba był odpowiedzialny za tą ceremonię.

      Usuń
    7. aaaaa lol Tobie chodziło o niedoszłego cichego brata a ja takie co dlaczego Jace nie mógłby być przy ceremonii ;DD

      Usuń
    8. Jace w to nie mieszałam, lecz Brata Zachariasza - Jema. W jego wypadku nurtuje mnie pytanie w jaki sposób zostanie zraniony/uzdrowiony.

      Usuń
    9. Obstawiam, że podobnie jak w książce. Na zwiastunie też jest moment jak Jonathan rani Jace'a podobnie jak w książce kiedy Jem go uzdrawiał i sam ucierpiał

      Usuń
    10. Mozliwe, lecz nie wiadomo czy to była krew ? i chyba z tym pytanie trzeba będzie poczekać do odpowiedniego momentu, który to wyjaśni.

      Usuń
  5. Aaaa! Tak dużo się dzieje! Nie doczekam do tego 26 lutego, nie dam rady, mózg mi eksploduje z tych emocji.
    Jestem ciekawa... wszystkiego? Tak, hah.
    Ciekawe jak rozwiążą sprawę Sizzy, miejmy nadzieję, że jakoś w miarę dobrze z tego wszystkiego wybrną.
    W książkach było coś z imprezą faerie i Clace, prawda czy coś pochrzaniłam? Ale chyba jest się na co szykować.
    Co się tam dzieje w ogóle? Simon, Magnus, Jace...
    Czy Maia będzie przywódcą stada? Ciekawe, huh.
    Ta scena... To ślub czy ceremonia parabatai?
    Huh, tak dużo pytań, a tak mało odpowiedzi.
    No ale, zwiastun jest bajeczny.
    ***
    Co do tłumaczenia...
    ,,Jest moim zaszczytem ogłosić jeden."
    zmieniłabym na coś w stylu
    ,,Moim zaszczytem jest ogłosić was jednością." czy coś w tym guście.
    A ,,Gdy zostało mi przywrócone życie, została też przywrócona moja prawdziwa twarz." na ,,Kiedy zostałem wskrzeszony, została mi przywrócona/wróciła moja prawdziwa twarz." czy coś podobnego, bo bez powtórzenia lepiej brzmi.
    ,,Czuję to. To ciemność, ona rośnie." To na sto procent mówi Clary? Dla mnie brzmi jak Izzy... I, dla mnie, lepiej brzmiałoby ,,... ona nadchodzi/jest coraz bliżej", ale jak kto woli.
    ,,Patrzę na wszystkich przywódców stad, których wataha potrzebuje właśnie tutaj, przede mną." - Tam jest "leader", czyli liczba pojedyncza, więc to nie jest coś w stylu ,,Przede mną stoi taki przywódca, którego właśnie stado potrzebuje." czy coś? Znaczy sama jestem tu trochę zdezorientowana, ale... no nie wiem już.
    ,,To to, prawda?" ze względów estetycznych wstawiłabym między jedno a drugie to słowo "jest", ale znowu, jak kto woli.
    ,,To jestem ja." Bardziej pasowałoby mi ,,Oto kim jestem." czy coś podobnego.

    To tylko trochę rad, ja nie krytykuję w żadnym wypadku, chcę pomóc tylko i pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chloe jest aktualnie za granicą, więc pewnie ciężko jej się tłumaczyło bez komputera. Dziękujemy :)

      Cholerna autokorekta, musiałam pisać od nowa xD

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, od tego są czytelnicy, żeby pomóc :D
      I tak. Autokorekta to zło wcielone. Zawsze i wszędzie.

      Usuń
  6. W zwiastunie jest [Clary] i tekst wiec tio napewno mówi Clary a nie Izzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw jest Izzy, a później Clary...
      A sam tekst nie jest podpisany, więc jeśli to Clary, to muszę się wybrać na badanie słuchu, serio xD

      Usuń
    2. Nie wiem gdzie ogldalas zwiastun ale na instagramie sh są napisy do zwiastunu i tam jest [Clary] a wiem ze na yt tego nie ma :D a to fakt ze głos brzmi na Izzy bo na samym początku tez tak myślałam

      Usuń
    3. Właśnie oglądałam na yt, a tam nic nie jest podpisane i mój mózg odebrał to tak, a nie inaczej. Rzeczywiście w tym na instagramie jest podpisane, że to Clary. Ale mój mózg nadal nie jest przekonany, hah. Ale dzięki za odpowiedź ^^

      Usuń
  7. Jeszcze pytanie
    Co sądzicie o tym płaczu Clary ? To mnie męczy najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też się boję. Ten wątek jest prowadzony coraz gorzej i mam nadzieję, że nie będzie doszczętnie spaprany

      Usuń
  9. Też mnie zastanawia (płacz clary) czy to było w książkach?. Jedyny płacz jaki mam w głowie to pierwsze 2 tyg. po zniknięciu Jace i jej brata. Ale czy to jedyny jej płacz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kompletnie nie pamiętam ostatnich części książki :00
      Ale też najbardziej mnie ten płacz zastanawia.

      Usuń
    2. Mam nadzieje ze będzie szczęśliwe zakończenie :D Widziałam komentarze gdzie piszą ze możliwe ze Jace się oświadczył Clary a ona musiała odmówić bo miała jeszcze jakiś sekret czy coś w tym stylu . To tylko teorie fanów . Widziałam na Twitterze Todda bodajże ktoś się go zapytał jak myśli na ile spodoba się finał Clace i napisał ze 11 na 1/10

      Usuń
    3. W książce również Clary tak jakby zbyła Jace'a gdy jej się oświadczył. Niby miała ważne powody aby mieć wątpliwości ale na pewno nie zareagowała płaczem. Wydaje mi się, że ta scena została wymyślona na potrzeby serialu.

      Usuń
    4. W której części Jace się oświadczył ? ( wiem ze było takie Coś ale nie pamietam części xd) i wydaje mi się ze może to wyglądać tak ze ona będzie musiała odmówić a na koniec serialu się zgodzi no ale nie spodziewałabym się po Jace ze oświadczy się w tłumie ludzi tak poprostu haha ale szczerze oświadczyny są okej ale jeśli chodzi o ślub Maleca to mimo ze lubię ten ship ( chociaż wole Clace ) to nie chciałabym ich ślubu , było by to takie zbyt ludzkie xd poprostu nie pasowało by mi to

      Usuń
    5. Jace oświadczył się Clary w serii Mroczne Intrygi, nie jestem pewna czy było to w tomie drugim.

      Usuń
    6. W pierwszym

      Usuń
  10. Wydaje mi się ze cały zwiastun był zrobiony tak aby były same takie ,,najciekawsze’’ i najboleśniejsze sceny żeby zwiastun wywołał wiele emocji . Mam nadzieje ze cały sezon nie będzie wyglądał tak ze co chwile będzie ktoś umierał itp. Czekam na szczęście :) Sam zwiastun epicki ale taki ze jeszcze bardziej nie mogę się doczekać ponieważ dali nam dużo ale nic nie jest wytłumaczone . Same zagadki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. To w tym blogu lubię najbardziej . To ze wszyscy możemy wymienić się teoriami i odczuciami po serialu . Czekałam na ten post cały dzień bo nie mogłam się doczekać aż będę mogła z kimś o tym porozmawiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, Boże, tak się ucieszyłam jak weszłam w posty i zobaczytam te komentarze. W tej długiej przerwie miałam wrażenie,że blog i serial umierają, a z tym moja weną na pisanie. Nie było co dodawać, a ludziom nic zbytnio nie pasowało, w sumie się nie dziwię. Ile można czytać luźnych notek. Mam nadzieję, że będzie wychodzić coraz więcej rzeczy i ten odzew pozostanie do końca. ^.^

      Usuń
  13. Podobno zakończenie (mówię ogólnie) ma być słodko -gorzkie, będzie trochę scen Clace i jak napisała sama Kat jedno pudełko opakowań chusteczek to za mało. Także zobaczymy co z tego wyjdzie, bo widząc ten zwiastun, Kat może mieć rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze słodko gorzkie to będzie szło bardziej w dobra stronę

      Usuń
    2. Też mam taka nadzieję że więcej będzie tego słodkiego (dobrego) niż gorzkiego (złego) zakończenia.

      Usuń
  14. Hah ja tez się zdziwiłam bo po pierwsze głos był podobny do głosu Izzy a po drugie Clary która przeszła na stronę zła ostrzega przed tym złem to mi tak jakoś nie pasuje haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż pozostaje nam czekać :|

    OdpowiedzUsuń
  16. W zasadzie chyba w jednym momencie Clary ratuje Jace, ale za nimi stoją ludzie, nie wiadomo po której stronie stoją. Co do ostrzegania przed złem może mieć chwilowe stany świadomości że to prawdziwa Clary i w takich momentach mogła ostrzeć przed złem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja myślę, że to będzie ślub Alin i Helen. W końcu one mają się pojawić w serialu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Szczerze mówiąc, byłabym zadowolona z takiego obrotu sprawy. Albo jeśli byłaby to czyjaś ceremonia parabatai. Pewnie dziwnie to zabrzmi, ale jako fanka Maleca mam nadzieję, że jednak nie okaże się, że to ślub Maleca XD Na serio nie chcę, nie widzę tego. Ale teorie są różne, nie wiem w końcu, która prawdziwa

      Usuń
    2. Nie żeby coś ale przez połowę tego tlirela on dosłownie umierał alec płakał więc tak chyba nie wygląda ślub xd (dystans)

      Usuń
    3. Chodzi o 00:35 i ogólnie te spoilery o rzekomym ślubie, który niby ma być, tzn. nie wiadomo, ale były przecież takie spekulacje. Jeśli chodzi o umieranie, to on raczej nie umrze, nie wydaje mi się. Wolę w sumie jakąś dramatyczną sytuację niż przesadzoną sielankę. Bardziej chciałabym, żeby Magnus odzyskał magię, a jakieś śluby to tylko głupie i przyziemne formalności, które do nich niezbyt pasują i nie są im do niczego potrzebne

      Usuń
  18. Ogólnie to czytając większość komentarzy (Ale nie wszystkie żebyście się nie przyczepili) to w ogóle nie widziałam żebyście się przejmował tym co powiedział alec czyli "nie stracę cię,nie mogę" i scenę magnusa gdzie leży i tak jakby umiera xd co musi oznaczać że magnus może mieć problemy może nie umrze ale napewno coś będzie się działo w dodatku alec będzie płakał porządki się zdaza A wy tu odrazu myślicie że ślubie narazie to trzeba się zastanowić o co chodziło alecowi Jonathana mam w glebokim poważaniu nawet go lubię i jestem na z nim taka dark strona xd (teraz czekam aż mnie zabijecie xd)w dotaku nie jestem za sizzy wolę rizzy i wgl mam nadzieję że rapahel wroci no i jak zwykle najwięcej naszej rudej bohaterki mam nadzieję że jej gra będzie przynajmniej ma takim samym poziomie jak 3A albo nawet będzie lepiej co do jaca to go nie lubię i fajnie było by jakby umarł nie znoszę jego charakteru i wyglądu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niezbyt lubię Jonathana. Był mi obojętny, ale jak umierał to było mi go szkoda xD I wgl do mnie jeszcze ten zwiastun nie dotarł, a oglądałam go z 5 razy, i nie ogarnęłam czy to w pewnym momencie Simon czy Alec "umiera" koło Izzy. Znowu jestem przeziębiona i tylko bym spała xD
      Za to uwielbiam Jace i jak on musze,to nie wiem co zrobię XDD Kat lubię, czekam na nią, a Raphael jest mi jakoś obojętny. A ślub to bym chciała co najwyżej Luke i Maryse, a nie jakichś głównych bohaterów. Albo ceremonię Parabatai Izzy i Clary. Najbardziej mnie zastanawia scena jak Clary wybiega zapłakana, bo wgl nie wiem, czego się spodziewać xD Nie chcę by Magnus umierał, ale jakoś tak scena mnie nie ruszyła. Zawsze go lubiłam w 1 sezonie/książkach, ale teraz czasami mam wrażenie, że żyją z Alecem jak jeden organizm xD

      Usuń
    2. Nie Ja w ogóle nie widzę ślubu maryse i luke oni nawet jeszcze nie są razem i za szybko by to poszlo.

      Usuń
    3. Ale to by było lepsze niż np. Ślub Clace czy Maleca. :D

      Usuń
    4. LOL, to akurat prawda. I mówię to jako mega fanka Maleca. Ale nie serialowego, bardziej książkowego. Faktycznie w 1 sezonie zapowiadało się, że będzie git, ale teraz wyszło, jak wyszło i jest, jak jest. W 1 sezonie Magnus faktycznie przypominał oryginalnego Magnusa, był sarkastyczny, frywolny, taki wyrazisty, a teraz to jakoś zdechło. I to jest w chuj smutne... Nie wiem, ten związek go tak zabił czy co... No i jeszcze te chujowe problemy z utratą stanowiska Wysokiego Czarownika Brooklynu, a teraz jeszcze magii... To przykre i nie podoba mi się, że to wszystko poszło w tak chujowym kierunku. I faktycznie Malec to tak trochę "jeden organizm", nie jest to dobre. A jeśli chodzi o wedding Maleca, to na serio bym nie chciała. Nie dość, że to byłoby za szybko, to... Nie. Po prostu nie, jakoś mi to nie pasuje XD
      Maryse i Luke'a niezbyt shipuję, ale jest mi to w sumie obojętne. No ale to w każdym razie prawda, że to i tak byłoby lepsze niż ślub Clace czy Maleca - w tych przypadkach byłoby to na siłę i chyba nie wyszłoby na dobrze XD

      Usuń
  19. Takie to szczere było więc uszanujcie

    OdpowiedzUsuń
  20. Malussia popieram . W książce to Luke ma ślub z Jocelyn a tutaj mógłby mieć z Maryse . Faktycznie poszło by zbyt szybko ale no kurde w pierwszym sezonie był planowany ślub Aleca i Lydli i się wogole nie znali . Ja osobiście uważam ze Kat z sezonu na sezon gra owiele lepiej. Najbardziej czekam na grę jej i Dominica ( nie chodzi mi tylko o sceny Clace ) Napoczatku lubiłam Maleca bardzo teraz nadal go lubię ale wydaje mi się ze ich związek był zbyt normalny na ten serial haha jak zrywali ze sobą to tylko z powodu jakiejś kłótni czy coś i stają się za bardzo jednością. A w Clace to wyglada tak ze wszystko staje im na drodze a oni itak walczą o siebie i to jest w tym związku najlepsze. A o Sizzy się nie wypowiem bo nie mam z czego narazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Maleca masz rację. Faktycznie jest trochę za bardzo normalnie, choć w tym przypadku powinno być kontrowersyjnie, problematycznie i w ogóle. No i fakt, dramy są o jakieś pierdoły (choć w sumie nie do końca XD), a jak jest jakiś grubszy problem typu nieśmiertelność/śmiertelność, to jest przedstawiony skrótowo, a potem zostawiony, jakby go nie było XD

      Usuń
  21. Ja nie przepadam za Clary, zawsze wszystko musi wiedzieć, wszystkich musi ratować, albo ją trzeba ratować, wszędzie się wtrąca. Według mnie jest zarozumiała i denerwująca, ale to moje zdanie, za to Jaca, Izzy, Simona,Magnusa, Aleca i Luka, bardzo lubię:) Co do ślubu to chciałabym, żeby to był ślub Maleca, bo przeszli trudną drogę od sezonu 1 aż do teraz, mieli wzloty i upadki, ślub Sizzy to za wrześnie tak jak ślub Luka z Maryse. A może to będzie ceremonia parabatai :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem fanką Magnusa:) i mam nadzieję, że odzyska magię i będzie szczęśliwy z Aleciem. Czy bezie ślub czy nie, ważne by Malec był szczęśliwy :) Będę się cieszyć, gdy mój kochany Malec będzie szczęśliwy :) Co do reszty to wszyscy zasługują na szczęśliwe zakończenie i mam nadzieję, że tak zakończą serial, z możliwością jednak kontynuacji... wciąż mam nadzieję, że jak sezon 3 będzie super to może jednak zrobią kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To samo podobało sie w książkach. O ile w tomie 1 niezbyt za sobą przepadali (aczkolwiek Jace jej pomagał), w drugim docierali sie z dogadywaniem. To od tomu 3 walczyli o siebie i pomagali sobie nawzajem m.in. wybuch w domu Wayland, przywrócenie do życia Jace'a, ostatnie starcie z Lilith, przebicie Jace'a mieczem - piękne dziękuje ze strony Jace dla Clary <3 <3. Najwyraźniej to mnie przyciągnęło do Jace i Clary stawienie czoła kłopotom, nawet jeśli jedno z nich musiało decydować za oboje, to w zasadzie drugie z nich zgodziło by się na takie warunki. Nie wiem co będzie w tym sezonie, lecz widząc zwiastun mogę się domyślać że to będzie ostra jazda dla Clace i ich związku, którym mam nadzieje przetrwa te burze i wyjdzie z tego silniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam teorii co może być ale zwiastun fantastyczny .

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Razjela, co tu się wydarzyło? 56 komentarzy! Jesteście niesamowici ludziska. Nie wiem co powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, miał miejsce grom z jasnego nieba i to w sumie wystarczyło :) :)

      Usuń
  26. Nie wiem, jak wy, ale ja jakoś nieszczególnie widzę serialowe Sizzy. Jak tak patrzę, to oni niezbyt pasują do siebie, to już Rizzy było chyba sensowniejsze XD

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja chciałabym się zapytać co sądzicie o wypowiedzi Jace'a "obiecałem że nigdy Cię nie opuszczę." ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja myśle ze Jace jej to powie kiedy ją pierwszy raz spotka. Miał za złe sobie przez co musiała przejść iwgl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ze to będą pierwsze słowa, albo jedne z pierwszych słów po jakimś czasie braku kontaktu. Tym bardziej Jace (nie sowa) z Clary rozmawiał nim miał pójść do cichych, to była ich ostania prawdziwa. Potem sama wiesz że Clary nie rozmawiała z prawdziwym Jace'em, tylko sową - a to się nie liczy. Najwyraźniej stąd te przeprosiny.

      Usuń
  29. No też tak myśle, trochę czasu minęło. Jak myślisz gdzie spotkają się poraz pierwszy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na Paryż. Macie pewnie racje co do okolicznosci wypowiedzenia tych słów przez Jace'a

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic