sobota, 11 maja 2019

Inne Seriale #20

Zapraszam na kolejną dawkę serialowych propozycji z mojej strony!
Tytuł: Light as a Feather
Liczba sezonów: 1
Stacja: hulu


Opis: Z pozoru niewinna gra zmienia życie pięciu dziewczyn w prawdziwy koszmar. Nastolatki zaczynają umierać po kolei, dokładnie tak, jak zostało to przepowiedziane. Te, które przetrwały, muszę dowiedzieć się, to życzy im śmierci.

Moja opinia: Okej, serial jest dość krótki, ale muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał. Nie dość, że obsada jest dość fajna, to historia od razu mi się skojarzyła z horrorem z Lucy Hale.

Tytuł: Our Cartoon President
Liczba sezonów: 1
Stacja: Showtime
Opis: Serial opowiada o perypetiach prezydenta USA Donalda Trumpa, jego doradców oraz rodziny

Moja opinia: Trzeba przyznać, że postać aktualnego prezydenta USA jest częstym tematem żartów samych Amerykan. Jednak, jeśli szukacie czegoś bardziej wysublimowanego niż zwykłe internetowe memy, to ten serial jest idealny. Nie udało mi się jeszcze obejrzeć całego sezonu. Serial oglądam okazjonalnie z rodzinom, bo jest dość ciężko dostępny. Z tego co wiem jest chyba tylko na HBOGo, tak poa tym widziałam tylko fragmenty w oryginale.

Tytuł: Barry
Liczba sezonów: 2
Stacja: HBO
Opis: Serial opowiada o Barrym Berkmanie, który jest płatnym mordercą, jednak ma poczucie braku celu w życiu. Do czasu, gdy wykonując swoje nowe zlecenie odczuwa w sobie powołanie do aktorstwa.

Moja opinia: To moje nowe uzależnienie. Uwielbiam humor tego serialu. Jeśli ktoś lubi czarny humor, a do tego seriale o mafii to coś dla niego. Choć myślę, że i innym, by przypadł.

***
Myślę, że przed końcem bloga pojawią się jeszcze z dwa posty z tej serii.

6 komentarzy:

  1. No cóż, ta trzecia propozycja wydaje się dość interesująca. Lubię rzeczy typu kryminał/zabijanie/mafia i te sprawy XD Czarny humor też XD Jednak nie do końca wiem, czy podpasowałaby mi fabuła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam pewna, gdy zobaczyłam serial, ale radzę obejrzeć jeden/dwa odcinki i zapewniam, że wciągniesz się od razu.

      Usuń
  2. Nic z tych seriali nie widziałam ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to dość mało znane produkcje, jednak jak najbardziej je polecam.

      Usuń
  3. Oglądałam Light as a Feather. Nawet fajny. Teraz czytam jego wersję książkową na Wattpadzie

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic