czwartek, 5 stycznia 2017

Opis i zdjęcia 2x04 ,,Day of Wrath''

Pojawiły się zdjęcia i opis odcinka 2x04. Jeśli nie chcecie zaspojlerować sobie odcinka to nie czytajcie. Resztę zapraszam do rozwinięcia!

Zdjęcia:


Opis:

Clary nadal zmaga się z nowym rozkazem Nocnych Łowców, aby Jace był przetrzymywany w Mieście Kości. Jego los nie jest znany. Wszystkie podejrzenia ciągle spoczywają na córce Valentine'a.
Clary ma trochę odpoczynku od rodzinnych problemów, kiedy pomaga Alecowi i Isabelle w polowaniu na bardzo potężnego demona. Misja wydaje się być rutynowa, ale szybko się to zmienia i Instytut musi być w gotowości. To, co dzieje się później zmieni wszystko dla Nocnych Łowców i ich przyjaciół Podziemnych.
W międzyczasie Jocelyn ma propozycję dla Clary, a Raphael i Simon dalej polują na Camille.

Podsumowując:

  • Będzie Malec ( i ta koszula Aleca *.*)
  • Clary wygląda super, ale czy tylko ja mam takie wrażenie, że zaczęli coś kombinować z jej włosami tak jak w  1 sezonie? Na niektórych zdjęciach pasma z przodu są związane, a może tak się tylko wydaje. 
  • Luke pocałuje Jocelyn. Mam wrażenie, że on ją pocałuje, a ona go odepchnie mówiąc ,,to nie jest właściwy czas Luke'', prawdziwa drama.
  • Jace wygląda jak ekranizacja Nędzników xD 




5 komentarzy:

  1. Hej :) już nie mogę doczekać się kolejnego odcinka! Jestem bardzo ciekawa czy będą w dużej mierze bazować na książkach? Czy ktoś ma jakieś przecieki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie mają jeszcze bardziej odbiegać od książek. A co do przecieków, raczej na nic ostatnio nie wpadłam. Ale sami producenci dają dużo informacji i odpowiadają na sporo pytań, więc myślę, że gdyby w internecie pojawił się jakiś przeciek to byłby to cały odcinek.

      Usuń
  2. Ooo zapomniałam dodać, że cieszę się ze Lydia została! Lubię jej postać w przeciwieństwie do Maryse, która jest wyjątkowo denerwujaca w tym sezonie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę na fragment a Raphael i Simon dalej polują na Camille.
    Saphael! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się nowych odcinków ze względu na Jace'a i Clary... I również jestem ciekawa powiązaniami z książką ponieważ troszkę powyprzedzali fakty, no ale cóż ciekawość zwycięży ! :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic