poniedziałek, 8 stycznia 2018

Stylizacje 1 sezonu: Alec Lightwood

Hej! Długo musieliście czekać na tego posta, ale pewnie jak sami wiecie stworzenie go wymaga sporo pracy i czasu, a ja ostatnio nie miałam takiej możliwości. Ale w przerwie między kolejnymi egzaminami prezentuje wam: Stylizacje Aleca z 1 sezonu. W przypadku Aleca stroje nie różnią się znacząco od siebie, ale nie martwcie się - kolejny w kolejce jest Magnus.
Więcej znajdziecie w rozwinięciu!
Odcinek 1:
Właściwie nic niezwykłego. Koszulka, skórzana kurtka i mina typu ,,to mój zwykły dzień na łapanie demonów, nic specjalnego''. Ale czasem proste jest dobre, wystarczy spojrzeć na ubrania Jace'a w 1 sezonie. Tu akurat wszystko do siebie pasuje. Szkoda, tylko, że tak ciemno. Ale w końcu to Nocny Łowca.
Ocena: 6/6

Odcinek 2:
Właściwie stylizacja wygląda prawie identycznie co ta w 1 odcinku. Jedyne co się zmieniło to koszulka, co i tak jest ledwie dostrzegalne. W odcinku 1x01 ma koszulkę z guzikami, tu natomiast w paski.
Ocena: 6/6

Odcinek 3:
Tu nadal jest ubrany w to samo, ale lepiej da się dostrzec te wzorki na koszulce.

I tu właśnie macie tą koszulkę bez kurtki.
Ocena: 6/6

Odcinek 4:
 Mówiłam już, że Alec to prosty chłopak? Czarny t-shirt? Czemu nie? Na ładnym wszystko dobrze leży.
Ocena: 6/6

Bardzo lubię, gdy postaci w tym serialu z czerni przechodzą w jakiś pogodniejszy kolor. Mimo, iż Alec spogląda na siostrę z lekką irytacją ta koszula sprawia, że wygląda na trochę bardziej pogodnego. A tak serio, to lubię go w koszulach, a ta wyjątkowo dobrze na nim wygląda.
Ocena: 6/6

Odcinek 5:
Kolejny t-shirt, tym razem niebieski. Ale jakbym miała porównać z czarnym to ten o wiele bardziej mi się podoba.
Ocena: 6/6

Właściwie to stylizacja wygląda identycznie jak ta w odcinku 1x04, więc ominę ocenianie.

Zaczynam się bać, że w przypadku Aleca każda stylizacja będzie mieć maksa, nie tylko za jego twarz, ale po prostu te stylizacje są tak minimalistyczne, że nie ma ich jak schrzanić.
Tu podoba mi się dodatek tej kurtki i to, że jest czarna, ale jednak odrobinę jaśniejsza od koszulki. Sprawia to, że cała stylizacja nie jest taka jednolita i wygląda to dobrze.
Ocena: 6/6

Odcinek 6:
Czarny T-shirt part 3

Chyba wolę go w koszulkach zakrywających ramiona. 
Ocena: 5,5/6

Koszulka ciemna, ale jednak nie taka zwyczajna. Prezentuje się idealnie.
Ocena: 6/6

Odcinek 7:
Tu mamy koszulkę z narzuconą kurtką. Nawet nie wiem, czy to nie jest ta sama koszulka co wyżej.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 8:
Alec powinien naprawdę częściej nosić koszule, bo dobrze w nich wygląda.
Ocena: 6/6

No i stylizacja, której Magnus na pewno dałby 6/6 i ja chyba zaufam jego intuicji.
W końcu
Ocena: 6/6

Odcinek 9:
Nie wygląda źle, w końcu dopiero został zaatakowany przez demona, ale nie jest też to moja ulubiona stylizacja.
Ocena: 5/6

Tym razem Alec ma na sobie kolejną koszulę. W jakimś szarym kolorze, lub czymś w ten deseń.
Ocena: 6/6

To wersja w kurtce. Uwielbiam tą kurtkę Aleca, z resztą sama mam identyczną.
Ocena: 6/6

Odcinek 10:
Alec w tej wersji wygląda dziwnie. O ile koszulkę jeszcze bym zniosła to te ulizane włosy... nie. Definitywne nie.
Ocena: 5/6

Wydaje mi się, że to koszula z poprzedniego odcinka.

Tu wygląda cudownie. W tym świetle wygląda tak... uroczo bym rzekła.
Ocena: 5,5/6

Ale jednak wolę Aleca w wersji z rozczochranymi włosami i ciemnymi ubraniami.
Oto cały Alec.
Ocena: 6/6

Odcinek 11:
 W przypadku Aleca zawsze jest problem w kwestii, czy to jest ta koszulka, którą nosił wcześniej, czy po prostu coś podobnego? W tym przypadku mam taki sam dylemat.
Przy poprzedniej koszulce widać było wycięcie w kształcie trójkąta, tu jednak stanął tak, że nie jestem pewna. Ale ponieważ potem już to widać uznam, że to ta sama. Ocena i tak byłaby taka sama.

To ta sama stylizacja co w poprzednim odcinku.

Nie będę się rozpisywać, bo nie ma za bardzo o czym.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 12:
 Jeszcze nie widzieliśmy Aleca w czerwonym kolorze. Przyznam, że mu pasuje i mógłby go częściej nosić, choć nadal będę się upierać, że najlepiej mu w niebieskim i takim ni to szarym, ni to czarnym jak niżej.
Ocena: 6/6

Nic dodać nic ująć.
Ocena: 6/6

Pięknie wygląda w tym garniturze. I choć nie podoba mi się wątek ślubu to jednym z jego plusów była możliwość zobaczenia Aleca w tym stroju.
Ocena: 6/6

Bez marynarki trochę gorzej, ale nadal elegancko.
Ocena: 5/6

Odcinek 13:
I wracamy do klasyka. Czarny + Skórzana kurtka = Alec
Ale takes go lubimy.
Ocena: 5,5/6

Nie udało mi się zrobić lepszego zdjęcia, ale chłopak ma tu zwykły czarny t-shirt jak wielokrotnie wcześniej.

10 komentarzy:

  1. Jak jet, to jet 😂
    Popraw literówkę we wstępie 😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie konkretnie? Bo nie widzę.

      Usuń
    2. "No i stylizacja, której Magnus na pewno dałby 6/6 i ja chyba zaufam jego intuicji.
      W końcu
      Ocena: 6/6"
      Przyznaj się, że nie chodzi o strój, a jego częściowy brak 😂😂

      Ładny ten garnitur, ale jak dla mnie i tak za dużo białego, bo w sumie, to jak oglądałam ten odcinek za 1 razem, to miałam wrażenie, że są ubrani cali na biało

      Usuń
    3. "Kolejny w kolejce JET Magnus" - to ten fragment xd

      Usuń
    4. Poprawione :)
      No jak dla mnie oni całkiem ładnie zrobili te stroje ślubne, bo była mowa, że Nocni Łowcy na śluby ubierają się na złoto, ale w taki totalny złoty to, by się chyba ubrał tylko Magnus. A w tym wypadku stroje miały tą złotą poświatę, a jednak przy tym były ładne i było widać na jaką okazję. A z resztą mamy porównanie z ciuchami na pogrzeb i tam to już wszyscy byli totalnie na biało.

      Usuń
    5. No w sumie, ej, zrobiłaś mi ochotę na Magnusa ubranego całkowicie na złoto, w jakiś boski garnitur xD

      Usuń
    6. Dokładnie, niby na ślub w złocie ale raczej nie w takim złocie że aż żółtym xD Lydia i Alec w swoich strojach ze złotą poświatą wyglądali przepięknie.

      Usuń
  2. Ja pamietam fragment s1 od13 poczatek ,Alec w rozpietej bialej koszuli no co lubie facetow w bialych koszulach .On ma taka urode ze trudno mu wygladac zle .Ciekawi mnie co napiszesz o Magnusie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alec i zwykła czarna koszulka i skórzana kurtka to jest zdecydowanie to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki Groszek to we wszystkim dobrze wygląda. Najlepiej moim zdaniem w zwykłej, czarnej lub szarej koszulce i czarnej kurtce. Tak jak na tym zdjęciu 10 od dołu - ta bomberka po prostu zajebista. A w tej koszulce bez rękawów z odcinka 9 wygląda tak sexy - podkreśla jego ramiona. W tym garniturze też dobrze wygląda, chociaż jak go ściągnął i był w samej koszuli, było jeszcze lepiej. W koszulach faktycznie świetnie wygląda, najlepsza ta jeansowa z 4 odcinka.
    Na przełomie odcinka 6 i 7 to na bank musi być ta sama koszulka, bo wtedy wraca po nocy spędzonej u Magnusa XD (*lenny face*)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic