poniedziałek, 8 stycznia 2018

Tego nie wiedziałeś! - Dominic Sherwood


Hejka!
Dziś pod lupę weźmiemy tego pięknego pana ze zdjęcia!

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!


  1. Urodził się 6 lutego 1990 w Royal Tunbridge Wells, w Wielkiej Brytanii.
  2. Ma 180 cm wzrostu.
  3. Ma na drugie imię Anthony.
  4. Choruje na Heterochromię, czyli chorobę, przez którą ma dwa różne kolory tęczówek (jedno oko brązowe, jedno niebiesko-brązowe).
  5. Jest jedną z najzabawniejszych osób na planie.
  6. Uwielbia żartować z osób z obsady, szczególnie z Kat, kiedyś przykleił jej rękę do poręczy xD
  7. Przez długi czas spotykał się z Sarah Hyland, która grała Królową Jasnego Dworu, jednak niedawno się rozstali.
  8. Znał się z Kat jeszcze przed serialem, a na castingu on, Kat i Alberto czytali razem scenariusz.
  9. Zniszczył na planie już ok. 20 sztuk stelli.
  10. Jego naturalny kolor włosów to ciemny brąz, jednak na potrzeby seriali, czy filmów farbował się na takie kolory, jak: blond, czy czarny.
  11. Dom i Alberto przyjaźnią się też poza planem. Oni razem są niesamowici!
  12. Kiedy miało dojść do pocałunku Clace, on i Kat nie mogli powstrzymać się ze śmiechu.
  13. Posiada tatuaż strzały oraz runy Angelic Power, jak cała obsada.
  14. Po skończeniu szkoły, wyjechał do pracy do Kenii, po czym przeniósł się do Londynu.
  15. Wystąpił gościnnie w filmie Charlie i Fabryka Czekolady.
  16. Jego pierwszą rolą było zagranie Jack'a Simmons'a, w serialu The Cut.
  17. Występował w teledyskach: Taylor Swift ''Style'' oraz Katie Welch ''Au Revoir''.
  18. W ostatnim czasie wystąpił w horrorze pt. ''Don't Sleep''
  19. Jego karierę rozpoczęła rola jako Christiana Ozery, vampira, w Akademii Wampirów.
  20. Występował też w produkcjach takich jak: Cięcie, Not Fade Away, czy Billionarie Ransom.
  21. Miał on też małą przygodę ze śpiewaniem: <<klik>><<klik>>

***
Przy Kat było trochę więcej ciekawostek,
ale mimo wszystko, mam nadzieję, że Wam się podoba.
Piszcie, co myślicie! ^.^
Mam przygotowany jeszcze jeden post, który automatycznie pojawi się jutro, nie wiem czy w najbliższym czasie coś uda mi się napisać, ale prawdopodobnie nie.

15 komentarzy:

  1. Znałam chyba wszystkie podane ciekawostki o Domie, ale fajnie, że są teraz wszystkie w jednym poście :) Bardzo go lubię w roli Jace'a. Na początku grał słabo i nie mogłam przeboleć, że nie ma Jamie'go, ale teraz patrzy się na niego bardzo dobrze :) No i te jego dwu kolorowe oczy ♥ Jak dla mnie to zdecydowanie lepiej mu w blondzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobal mi sie w AKADEMI WAMPIROW ,teraz jednak bardzej mi sie podoba w tych wlosach .Posylam WSZECHSWIATOWI wielka tlusta intencje by ci przyslal ZLOTA CHMURE WIEDZY .Bedziesz na 5 wsztstko zliczala oprocz WF. Wiem ,wiem za duzo fantastyki przechodze na kryminwly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ale Dom by mi pasował do Lily Collins jako serialowej Clary ♥ Mimo tego że przyzwyczaiłam się już do Kat to kiedyś oglądałam kilka ich wspólnych zdjęć i ładnie ze sobą wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, początkowo nie lubiłam Kat i chciałam na jej miejsce Lily, ale już mi przeszło xd
      Ogólnie Lily to moja ulubiona aktorka, tak jak Lucy Hale 💓

      Usuń
    2. Lucy Hale nie znam, ale Lily bardzo lubię. Nie dość że bardzo ładna to jest dobrą aktorką. Bardzo mi się podobała w Love Rosie czy Aż do kości no i oczywiście w Darach Anioła

      Usuń
    3. Aż do kości, to było piękne 💓
      Swoją drogą, ja chcę ich razem, chce 2 część filmu! XD
      Idk, czy będzie, ale chcę 😂💓

      Usuń
  4. Wiecie ze dzisiaj Dary Aniola w TVN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, nieee :O Jakiś już czas temu też leciały w TVN ale przez tego lektora nie dało się oglądać, nie wiem kto to tłumaczył ale aż uszy krwawiły xD Nie polecam

      Usuń
    2. Obejrzałam już tyle razy 1 sezon serialu z napisami, że znam tłumaczenie pierwszych kilku praktycznie na pamięć, a jak zaczynam je oglądać z lektorem, to umieram xd

      Usuń
    3. Serial też oglądam z napisami, ale czasem zdarzyło mi się obejrzeć z lektorem bo był pierwszy, ale nie ma tak wielkiej tragedii jak wtedy gdy włączyłam film w TVN :D

      Usuń
    4. Ja tak mam tylko z 1 sezonem, 2 sezon oglądałam głównie z lektorem i nie wracałam do niego tyle razy, za to z 1 sezonem często wracałam, na potrzeby bloga

      Usuń
    5. Ja oglądam z napisami co tylko mogę, żeby angielski podszkolić

      Usuń
    6. 2B oglądałam głównie przez wakacje, wtedy był pierwszy lektor zawsze, a ja nie miałam czasu czekać na napisy

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic