czwartek, 19 kwietnia 2018

Quiz od Freeform.

Na wstępie mówię, Malu nie wbijam się w Twoją serię spokojnie XD Więc tak patrzyłem sobie na Freeform i obczaiłem, że jest tam całkiem fajny quiz o tytule "Jesteś bardziej Clary czy Izzy w Shadowhunters?". No mi wyszło, że jakbym urodził się kobietą to byłbym Clary - Oczywiście w świecie SH.


Tłumaczenie niżej.


Pytanie 1.
Pochodzisz są z dużej czy małej rodziny?
A. Z dużej.
B. Z małej.

Pytanie 2.
Jaką umięjętność Podziemnego byś wołał?
A. Magię czarodzieja.
B. Szybkość wampirów.
C. Umiejętność oszukiwania elfów.
D. Węch wilkołaków.

Pytanie 3.
Jak myślisz, kto wygrał by walkę? 
A. Valentine.
B. Lilith.

Pytanie 4.
Które z tych przedmiotów zawsze masz przy sobie?
A. Długopis.
B. Komórkę.
C. Szminkę.
D. Okulary przeciw słoneczne.

Pytanie 5.
Jakiej umiejętności Nocnego Łowcy chciałbyś się nauczyć?
A. Rysowania run stelą.
B. Walki Serafickim ostrzem.

Pytanie 6.
Które słowo najlepiej Cię opisuje?
A. Kreatywny.
B. Ambitny.
C. Kochający.
D. Ryzykując.

Pytanie 7.

Jesteś nocną sową czy dziennym ptaszkiem?
A. Nocną sowa.
B. Dzienny ptaszek.

Pytanie 8.
Gdzie wolałbyś mieszkać?
A.  W pałacu w Alicante.
B. W chatce przy jeziorze Lyn.
C. W apartamencie w NY.
D. W pokoju w cytadeli.

Pytanie 9.
Wolałbyś mieszkać z wilkołakiem czy z wampirem?
A. Wilkołak.
B. Wampir.

Pytanie 10.
Co jest najlepsze do zrelaksowania? 
A. Pójść na siłownię.
B. Czytanie książki.
C. Oglądanie filmów.
D. Słuchanie muzyki.

---
No i to tyle.
Pochwalcie się w komie  co  Wam wyszło i napiszcie z jakich moich serii chcecie następnego posta.
Pozdrawiam gorąco, Danko.

9 komentarzy:

  1. Niech Ci będzie, że się nie wbiłeś xD
    Ale dodałeś złe etykiety, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isabelle pewnie przez rodzinę.Ja zawsze chętnie o książkach albo o seialach ale to też chyba Malu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, nawet mam kilka książek do opisania ;)

      Usuń
    2. No to chyba seriale xd
      Tak się składa, że mam w roboczych z serialami xd Kij z tym, że nawet nie zaczęty.

      Usuń
    3. Seriale za to są Chloe xD
      zawsze się gdzieś wciśniesz 😂

      Usuń
    4. Nie o te seriale chodzi Malu xD
      Ja też mam serie o serialach xD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic